قیمت آنلاین تجهیزات آی تی

نماینده فروش تجهیزات ایسوس،وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات آی تی، نوت بوک لپ تاپ تبلت گوشی موبایل

قیمت آنلاین تجهیزات آی تی

نماینده فروش تجهیزات ایسوس،وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات آی تی، نوت بوک لپ تاپ تبلت گوشی موبایل

لپ تاپ ایسوس،نوت بوک ایسوس،گوشی موبایل ایسوس،گوشی موبایل سامسونگ-مادربرد ایسوس-قطعات کامیپوتر

  • ۰
  • ۰

کوروش آی تی

 

کوروش آی تی-kouroshit.com

درباره کوروش آی تی

کوروش آی تی تامین کننده تجهیزات آی تی

در اولین روزهای سال 85 ضرورتی را تحت عنوان فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات آی تی مبتنی بر وب احساس کردیم؛ در ادامه و با تکیه بر تیمی خلاق و با تجربه پای به این عرصه نهاده و در جهت کسب رضایت مشتریان همواره گام برمیدارییم.

کوروش آی تی با توجه به سابقه درخشان خود در بازار آی تی کشور و یکی از توزیع کنندگان برتر در این زمینه و با توجه به نیاز مشتریان و بازدیدکنندگان همواره در کنار فروش تجهیزات در زمینه ارائه اطلاعات جامع و درست تجهیزات و راهنمایی خریداران محترم با توجه به نیازشان پیش قدم میباشد.

کوروش  آی تی بر آن است تا کسب رضایت صد درصدی مشتریان خود همواره ارائه دهنده خدمات نوین و عامه پسند در زمینه فروش آنلاین تجهیزات آی تی باشد.

امید است به یاری خداوند گامهای موثر و تاثیر گذاری در مسیر رضایتمندی مشتریان عزیز بردارییم.

گروه کوروش آی تی به منظور سهولت در ارائه فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات برتر آی تی همواره پیش قدم بوده و ارائه گر جدیدترین خدمات به مشتریان خود مبتنی بر وب میباشد.

این وب سایت به عنوان یکی از فروشگاههای اینترنتی فعال و بروز و با تنوع کالایی بالا و با تکیه بر تیمی با تجربه و با دانش  همواره کاملترین اطلاعات و توضیحات مربوط به هر محصول را در بخش های مربوط بارگذاری نموده است.

یکی از بزرگترین مزیتهای وب سایت کوروش آی تی آمادگی تیم پشتیبانی و فروش در طول 24 ساعت شبانه روز جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان گرامی میباشد.

 

 

 

https://kouroshit.com/about-us/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی